גלשן בהתאמה אישית

Alternate Text

ראיון עם מייסדי "סבן סיז"

סבן סיז חנות מקוונת לאופנת גלישה וסטייל המככבת בקרב הגולשים במים ומול מסכי המחשב.המייסדים סרקיסיאן סטפן וקריסטינה אלפיי מספרים בראיון על הקשר בין אופנה גלישה וים,על השילוב,על היוזמה ועל הקניין הרוחני. סיפורה של סבן סיז (SEVENSEAS),שבעת הימים,שילוב מסקרן של מציל ים וגרפיקאית חולת גלישה התחיל בפגישה מקרית בחוף הדולפינריום תל-אביב. סרקיסיאן סטפן,44 (בלי עין הרע) מציל וגולש כ18שנה פריק לסטייל וחובב אופנת גלישת מאז ומתמיד. אין סיפוק יותר גדול מזה שחלום הפך למציאות מספר סטפן ומפנה את מבטי ללוגו של סבן סיז.ארבעה חודשים זה הפרק זמן שקריסטינה הצליחה לרצות את סטפן בעיצוב הלוגו. קריסטינה אלפיי,28 גרפיקאית וגולשת כ5 שנים מכורה לאופנת גלישה ,לים ולגלים. מפגישה לפגישה עם סטפן השיחות התארכו ולאט לאט גילינו שיש לנו טעם כמעט זהה באופנה ובתחביבים. סטפן ספר לי על התכנית שלו להקים חנות וירטואלי לאופנת גלישה בישראל ומיד נדלקתי. סבן סיז עלה לאויר במאי 2010 שנתיים בלבד וכבר מחזיק בנתח נכבד של קהל לקוחות המכורים למותגים,למוצרים ,לשירות ולרכישה הוירטואלית שהאתר מציע 24 שעות ביממה לאורך כל השנה. 

תספר לי קצת על הבנייה של סבן סיז 
וואו נאנח לו לרגע סטפן והופה הנה זה בא.

זה לא היה קל וידעתי למה אני נכנס:5 שעות שינה ביום,ללא טלויזיה,מעט מאוד בילויים,כמעט אפס מפגשים עם חברים ומשפחה,צמצום בשעות גלישה וספורט והמון שעות על המחשב!

המזל שלי שקרי סטינה השתלבה יפה לקראת המטרה וחיזקנו אחד את השני ברגעים הכי קשים.

 

איך החלוקת עבודה ביניכם? 
אני בעצם אחראי על כל הלוגיסטיקה של סבן סיז:

ייבוא,שיווק,פרסום,מכירות,מיילים,החלטות,תכנות,

פגישות,דפוס ועוד….

קריסטינה אחראית על כל הגרפיקה באתר,קולקציות נשים וגברים,צילומים,דוגמנים ופגישות מסוימות.

את הרעיונות והרצונות שלי אני מכניס אותם לראש ונותן

להם להתבשל באיטיות בתוך המוח. לאחר שהרעיונות מתגבשים בתוך הראש אני מתחיל לרשום אותם על דף. לפעמים ההשראה ככול הנראה מגיעה ממקורות

יום יומיים, ולפעמים ממשהו שאני שומע רואה או אפילו חולם. את הרעיונות שלי מעלה אותם לחיים קריסטינה המוכשרת!

 

מתי הבנת שמה שאתם עושים מצליח? 
אני חושב שכשהתחלנו לקבל הזמנות מלקוחות מכל רחבי הארץ הבנתי שאנחנו עושים משהו נכון.זו היתה הכרה בכך שיש מקום בארץ לאתר וירטואלי לאופנת גלישה וסטייל ובכך בעצם הוכחתי לרבים מעמיתיי שלא האמינו ברעיון ובחזון .

"אין לנו משקיע, מעולם לא היה, ובתקווה לעולם גם לא יהיה", מבהיר סטפן.

הון עצמי,הלוואות מהבנק וביצים של דינוזאור!

קנינו ציוד לצילומים באלפי שקלים,מתכנתים,דוגמנים,כתבים,קופירייטר,גרפיקאית …

 

אז מי אמר שישראלים לא אוהבים לקנות באינטרנט? 
ענף הסחר האלקטרוני נאמד ב-4 מיליארד שקל, וצפוי להכפיל עצמו עד 2015 ל-8 מיליארד שקל. 67% מהישראלים רוכשים באינטרנט בקביעות. זה מהווה 24% גידול בשנה האחרונה. הרוכשים הפוטנציאלים העיקריים הם צעירים אשר מבצעים את עיקר הרכישות ברשת. בני חמישים ומעלה מבצעים את מספר הקטן ביותר של רכישות אינטרנטיות.

אפשר למכור כמעט הכל ברשת בישראל,זו שאלה של השקעה בתשתיות ובשיווק.

עדיין אין לנו גב כלכלי להשקיע בשיווק ופרסום אגרסיבי
שכל בית בישראל יהיה חשוף לסבן סיז אבל גם זה יגיע
במשך הזמן.

 

מה סוד ההצלחה שלכם בתקופה כל כך קצרה?

שירות,אמינות,עמידה בלוח זמנים ,חריצות,הלקוח הופך לחבר בן רגע,סבלנות והכי חשוב להאמין במשאתה עוסק.

להתחדש תמיד עם הגל ולא להתקע.

איפה הייתם רוצים לראות את סבן סיז בעתיד?

1-רשת חנויות סבן סיז! חנויות בפריסה ארצית בקניונים ובמרכזי קניות מהמובילים בארץ. רשת סבן סיז תככב כרשת בוטיק מתמחה בתחומה העונה על כל צרכי הלקוח בחווית קנייה אחרת: שירות אישי ברמה הגבוהה ביותר בשילוב ידע מקצועי והתאמה אישית. הקפדה על איכות וחדשנות במוצרים עפ"י המגמות בשוק הטקסטיל העולמי .

2-בניית קולקציה שלמה ואופנתית פעמיים בשנה תחת המותג שלנו

אולי בכל זאת משקיע חיצוני? 
מה אני ממהר…

הכל דופק כמו שעון,לא אשקר כבר הציעו לי שותפות,לפתוח חנות בקניון בתייא וגם אקזיט במיליון שייח!

הזמן יעשה את שלו כרגע אנחנו נהנים מכל רגע תחת פעילות האתר ולא מתכוונים לחרוג מהמטרה שלנו.

משפט לסיום..

חחח את תאהבי את זה

הסיפוק הכי גדול הוא – להצליח במשהו שכל כך הרבה אנשים רצו שתכשל בו