גלשן בהתאמה אישית

אלוף חדש בסבב הWQS האירופאי

"זה מדהים לזכות בתואר אחרי שנה כמו זו", מעיד Duru.
"אני מאד שמח לצרף את התואר הזה לקריירה שלי ואני מקווה שהדברים ימשיכו כך, מבחינתי, לקראת סוף השנה".
הדומיננטיות של Duru הייתה נראית לעין כבר בתחילת השנה, יליד Ondres ובעל כישרון יוצא דופן בגלישת הצינור, הציג גלישה עם הרבה כוח ובו בזמן גם הרבה סטייל בשחיטות לפרונט וגם לבק סייד בכל התחרויות שנערכו השנה, כולל גם בתחרות ה 6 כוכבים הנחשקת ה O’Neill Cold Water Classic שנערכה בסקוטלנד, כשמול תותחים כבדים הWQS ומה WCT הוא הצליח להתברג בחצי הגמר ולסיים המקום השלישי.
Duru שהתחיל את השנה המדהימה עם ניצחון בתחרות ה4 כוכבים במסגרת סבב ה WQS ב La Sauzaie שבצרפת כשהשיא הגיע בתוצאה הכי משמעותית בקריירה של הבחור הצעיר, בתחרות ה 6 כוכבים שנערכה בלאקאנו הוא זכה במקום הראשון והפך לצרפתי השני שאי פעם זכה בתחרות מרכזית על אדמת צרפת, 27 שנים אחרי הראשון שעשה זאת, Thierry Fernandez המקומי.
"זה היה מדהים לנצח את התחרות מול הקהל הצרפתי על החוף ועם כל המשפחה והחברים על החוף.
זה היה רגע אדיר מבחינתי וזה היה ממש מיוחד שם", טוען Duru.
כשהוא נחשב לגולש ברמה הבינלאומית על ידי רבים, Duru הפגין רמה גבוהה לא רק בתחרויות האירופאיות כך שהוא הצליח להתברג עם תוצאות טובות במקום ה9 של סבב הWQS העולמי.
לצד התוצאות הטובות בWQS האירופאי, Duru הצליח להישאר בהובלה גם בתחרויות המרכזיות בקיץ האחרון כולל מקום 5 בתחרות ה 5 כוכבים בסבב ה WQS ב Newquay (Relentless Boardmasters) ו ב Pantin (Movistar Ferrloterra Pantin Classic).
בגיל 20 בלבד, אלוף הנוער האירופאי לשנת 2006 הולך בדרכיהם של קודמיו, הגולים האירופאים המובילים Jeremy Flores ו Michael Piconהצרפתים אשר מתחרים היום בסבב ה WCT ונמנים בין 45 הגולשים הטובים בתבל.
בין השאר, הצליח Duru הגופי פוטר לבנות סגנון גלישה הבנוי מביצועים מתקדמים עם הרבה כוח מתפרץ וחיתוכים עוצמתיים עם הברה כוח.
כשבפתח עומדות שתי התחרויות המרכזיות והמסכמות של השנה בחוף הצפוני בהוואי, Joan Duru, יעבור בתחרויות ה 6 כוכבים ב Haleiwaוב Sunset וינסה להגישם חלום ולסגור את הסיפור בכל הנוגע לסבב הWCT של השנה הבאה.
מכיוון שדירוג סבב הWQS האירופאי כולל את כל התחרויות הנתמכות על ידי הASP באירופה, כל אחד מהזוכים בסבב בשנות קיומו הצליח להיות להתברג בין 45 הגולשים הטובים בעולם אשר מתחרים בסבב ה WCT סבמסגרתו מוכרז אלוף העולם בגלישה בכל עונה. Duru בדרך לשם…

התוצאות הטובות הבולטות של Joan Duru לשנת 2009 (WQS אירופאי)

מקום 1, ASP WQS 4-Star Protest Vendee Pro מקום 9, ASP WQS 6-Star Estoril Quiksilver Pro מקום 3, ASP WQS 6-Star Prime O’Neill CWC Scotland by Swatch מקום 5, ASP WQS 5-Star Relentless Boardmasters מקום 1, ASP WQS 6-Star Sooruz Lacanau Pro מקום 5, ASP WQS 5-Star Movistar Ferrolterra Pantin Classic