גלשן בהתאמה אישית

Alternate Text

אליפות הארץ בגלישת גלים OPEN חוף סוקולוב-נהריה 2014. BillaBong Up Notrh

אחרי ציפייה ארוכה ואינסוף ניסיונות למצוא את הים המושלם, הגענו בבוקר ה- 14.01.15 לחוף סוקולוב המפורסם בציפייה להגריל גלים שיתאימו לקיום תחרות. היה לנו קשה לחזות בים שהיה כמעט פלטה ב06:00 בבוקר כאשר כל התחזיות מראות על איזה סוול שאמור להגיע ואמור להיות נקי.  עברה רבע שעה והיו סימני השכמה של הים עם 20-30 וכעבור חצי שעה פתאום הים העלה התקפה של חצי סוליד מה שהוביל להחלטה- רצים על התחרות!!!

ההקדמה לא סתם באה, אלא כדי להמחיש ולהעצים את מה שהולך לקרות. אחד הימים הנדירים לצפייה ולקיום התחרות המסכמת לשנת 2014, אשר בה יוכרז אלוף הארץ לשנת 2014.

הרבה דיברו על הים המפורסם ב-12.12.12 ורוב הדעות שיום זה התעלה על אותו יום מפורסם משנת 2012. צינורות צינורות צינורות, חגיגה מטורפת. היו סופר סטים של 5 פיט נקי אולי אף יותר וגלים נקיים, עם רוח מזרחית .

יוני קליין צילום: דורון קורש

הרמה בים הייתה מטורפת והמתחרים יכלו לתת הצגה ולמצות את יכולותיהם אחרי שבועיים אימונים שהים סיפק ויום אחד מושלם!

נותני החסות הראשיים לתחרות המפורסמת- "Billabong", היו עדים לאחת התחרויות הטובות שהתקיימו בארץ בעשרים שנה האחרונות. פרס ראשון בסך 5000 ₪ ופרס שני 2000 ₪ , נתן למתחרים עוד בוסט לרצות לנצח את התחרות היוקרתית.

לאורך כל היום שלטו שניים מהפייבוריטים אביב ואקנין ויוני קליין ואכן אלו , אשר נמצאים בכושר שיא הגיעו ביחד לגמר הנכסף.

יוני קליין לקח את המקום הראשון והדגים לנו איך גולשים לבקסייד בצורה מקצוענית עם תנועה עגולה ומושלמת. יוני לקח טיסה הישר מפראג כדי להגיע לתחרות- החלטה נבונה מסתבר. יוני הראה לאורך כל התחרות כושר שיא, עם צינורות של דוגמנים במגזינים, ביצועים רדיקלים במקומות הקריטיים- פשוט תענוג לעיניים שיש לנו גולש כזה.

עידו קסטנטיני צילום:דורון קורש

אביב ואקנין האיש והאגדה, הגיע למקצה רבע הגמר וזה הבטיח לו זכייה ובתואר אלוף הארץ בגלישת גלים לשנת 2014. אביב גלש, כמו שרק אביב יכול לגלוש – צינורות, סטייל של מכונה, קצב מדהים ושחיטה מטורפת. אביב, שלט לאורך כל היום במקצים שלו וכך הגיע לגמר מול יוני. כל הכבוד אביב על הישג מרשים ביותר- תואר שביעי במספר!!

לאורך כל היום,ניתן היה להרגיש את מצב הרוח המטורף של כולם, אשר חוו את אחד הימים הטובים ביותר שהיו השנה ואחד הטובים בהיסטוריית התחרויות בארץ. כל הכבוד לכל המתחרים , שהגיעו מכל הארץ וליוו אותנו לאורך כל השנה.

אביב ואקנין צילום דורון קורש

נציין לטובה את עיריית נהריה וצעירי נהריה, אשר תרמו המון וגרמו לקיום התחרות הנכספת בחוף הזה. כפיר מדר המקומי שהיה מעורב מאוד ועזר לנו במציאת היום המושלם וכל החבר'ה המקומיים שפרגנו במים ועזרו לנו לקיים את התחרות.

נציין שוב את נותני החסות , "Billabong" והנציגים שלהם- טל פלח ובועז תמיר, אשר עוזרים לקדם את ענף הגלישה בארץ בצורה ישירה ועושים זאת כבר שנים רבות. תמיד עם חיוך, תמיד עם רצון לגרום לתחרות להיות יותר טובה והרבה מאוד סבלנות – תודה ענקית!

כל מי שהיה מעורב בתחרות, היה חלק משמעותי מאוד בקיומה ועל כן מגיע תודות רבות להמון אנשים: בן צרפתי, עומר דיאמנט, רונן, דביר הילל, דוד פלדמן, מתן ודניאל, דיג'י צור לב, דורון כורש, אבירם פריג', יעקב מדר, אורי ריכטר, נועם אשל, רן געש ועוד הרבה לאורך הדרך..

בשנה הקרובה ישנה הסבב פנים עם הצטרפותם של גולשים צעירים רבים שעולים לקטגוריה זו מהנוער-אנחנו כבר מחכים לסבב 2015!!

 

תודה ענקית בשם ענף הגלישה בארץ!!