גלשן בהתאמה אישית

Alternate Text

קובי מנצור מנצח את בילבונג פרו פלמחים

בגמר של 20 דקות, גבר מנצור על גיל קרן (20) מרמת אביב, שהתקשה למצוא מענה מול מתקפת הפרונטסייד המלוטשת של קובי. קרן היה יציב לאורך כל היום עם גלישת בקסייד חזקה, ואף חולל סנסציה כשהצליח לגבור בחצי הגמר על אחד הפייבוריטים, וובקה מרליס, שסבל ממחסור בגלים איכותיים בחצי הגמר. קרן לקח הביתה 1000 ₪ על המקום השני.

גיל קרן מגיע עד הגמר בזכות ביצועים כמו זה (צלם: יניב וקנין)

בחצי הגמר השני, התחולל "מותחן" כשקובי מנצור הצליח לגבור על בן ראובני (19) בשניות האחרונות של המקצה. ראובני פתח טוב את המקצה עם שתי תוצאות בינוניות שהציבו אותו בהובלה לאורך כל המקצה. כארבעים שניות לסיום המקצה, ראובני סיים גל על החוף וחיכה לצופר בעודו מסתכל על התקפת גלים שמגיעה לכיוונו של קובי. מנצור, לא איבד את עשתונותיו ועם הספירה לאחור, תפס גל שמאלי מצוין אותו סיים עם טיילסלייד רוורס מושלם על הבאזר שהכריע את המקצה.

(צלם: יניב וקנין)

ראובני חולל הפתעה גדולה מוקדם יותר כשגבר ברבע הגמר על הפייבוריט יוני קליין (24) מת"א שהציג יכולת מצוינת בסיבובים הראשונים ולא מצא את הקצב מול ראובני הצעיר.

(צלם: יניב וקנין)

במקביל להשתתפותו ותוצאותיו המצוינות בבוגרים, הצליח ראובני לשמר את היכולת שלו גם בקטגוריית הנוער (עד 20) ולקחת את התחרות הראשונה של השנה. בגמר, גבר ראובני על טל אסייג האשדודי (מקום שני) ועל נועם ממן מנהרייה (מקום שלישי). בקטגוריית הנשים, הייתה זו הדר אלון שהתבלטה במהלך היום וקטפה את המקום הראשון

(צלם: יניב וקנין)

תחרות בילבונג פרו פלמחים לא הייתה מתקיימת ללא שיתוף הפעולה עם רשות הטבע והגנים וארגון גולשי הגלים. תודה נוספת ל"קורונה" שהעמידה מתחם מפנק למשתתפים ולקהל.

(צלם: יניב וקנין)