גלשן בהתאמה אישית

Alternate Text
קיארן פרו מנצח את תחרות בילבונג פייפ מאסטרס , ג'ון ג'ון פלורנס לוקח את הטריפל קראון

קיארן פרו, שרק בשנה שעברה סיים שני באותה תחרות, התעלה על עצמו ושמר על קור רוח ויציבות מול מתחרה קשה בגמר כמו פרקו. בכך, הוא מבטיח גם את הישארותו בסבב בשנה הבאה. את הניצחון הגדול שלו השיג פרו לאחר שלושה ימים עם תנאים אימתניים והטובים ביותר בהיסטוריית הפייפליין מאסטרס. האירוע שבר גם שיא של מספר הצפיות בשידור החי באינטרנט. פרו גלש מצוין ביומיים הראשונים של התחרות שנערכו בתנאים מושלמים (גלים של 4-6 מטר), והצליח להתבלט לאורך כל המקצים בדרך לגמר. בחצי הגמר אף גרף תוצאת 10 מושלמת שהעלתה אותו לגמר. דבקותו במטרה הוכיחה כי אין חוקים בפייפליין וכל אחד יכול להיות "גיבור" בכל מקצה ומקצה. קיארן השאיר הרבה עור על הריף בפייפליין, ספג מספר חבטות ונחתך בכל גופו, אך יחד עם זאת שמר על החיוך והגישה החיובית כל הדרך אל הניצחון המתוק. "לקח לי זמן להתגבר על האכזבה משנה שעברה (בה הפסיד בגמר לג'רמי פלורס). כיף לחזור להוואי, הרגשתי נינוח לאורך כל התחרות. הגלים היו מדהימים, לא גלשתי בתנאים כאלו בפייפליין בכל חיי, אני שמח לעמוד במקום הראשון ולא השני", אמר קיארן על הפודים, לאחר שקיבל את הפרס היוקרתי, גלשן עבודת יד של ג'רי לופז האגדי וצ'ק על סך 75,000 דולר.
ג'ואל פרקינסון, מקום שני, פרגן לקיארן על נצחונו: "קשה להפסיד בגמר לאחר שגברתי על קלי סלייטר בחצי הגמר ועל שאר המתחרים ביומיים הראשונים, אך אין בן אדם ראוי יותר מקיארן לקחת את התחרות. הוא אחד הטובים שיש שם ואני שמח בשבילו ומברך אותו על נצחונו". בחצי הגמר, פרקו ניצח בקרב מותח את קלי סלייטר, המתחרה האולטימטיבי ואלוף העולם 11 פעמים. לאחר סדרה של גלים מצוינים של שניהם, פרקו נזקק לתוצאה של 8.21. דקות לפני הסיום, הצליח פרקו לחמוק מצינור עמוק לבקסייד ולקבל ציון 8.6 וכרטיס עליה לגמר".
סלייטר, הוכיח שוב כי הוא המסוכן ביותר, כשהצליח לגבור ברבע הגמר על המתחרה הבולט ביותר בתחרות ואלוף הטריפל קראון, ג'ון ג'ון פלורנס הצעיר. דקות לפני סיום מקצה רבע הגמר, ג'ון ג'ון היה כבר עם רגל אחת בחצי הגמר, אך בשל טעות אסטרטגית אחת, אפשר לסלייטר לחזור למשחק עם גל מצוין של 9.7 ועם 7.83 תוצאת גיבוי. "הצלחתי לצאת מפיגור משמעותי בשלוש הדקות האחרונות, ג'ון ג'ון ישלוט כאן בשנים הקרובות וניסיתי להרוויח עוד ניצחון לפני שאני פורש", סיכם סלייטר.

ג'ון ג'ון פלורנס מנצח את הטריפל קראון

ג'ון ג'ון פלורנס, שהצטרף לסבב העולמי ב-2011, גלש באופן יוצא מן הכלל השנה בפייפליין, עם שתי תוצאות מושלמות של 10.0 ואינספור צינורות מדהימים וקריטיים. הוא ניצח את התחרות השנייה בסאנסט, לקח חמישי בתחרות הראשונה בהלאיווה, ובכך הפך לגולש הצעיר ביותר אי פעם שזוכה בטריפל קראון. "זה היה החורף הטוב ביותר בחיי. אני מאושר להיות כאן בבית עם המשפחה והחברים, כל חיי גלשתי כאן וצפיתי בטובים ביותר. אני שמח להצטרף לרשימת הגולשים שניצחו כאן. תודה לאמי, למאמן שלי פאנצ'ו סאליבן, לספונסרים ולשייפר שלי ג'ון פייזל". על נצחונו בטריפל קראון הוא יקבל בונוס של 10,000 דולר (בנוסף לפרסי התחרויות) ושעון יד משובץ יהלומים של NIXON בשווי 10,000 דולר.

תוצאות סופיות

Final Result: 1 – Kieren Perrow (AUS) 13.17 2 – Joel Parkinson (AUS) 7.00 Semifinals: SF 1: Joel Parkinson (AUS) 17.23 def. Kelly Slater (USA) 16.83 SF 2: Kieren Perrow (AUS) 12.00 def. Michel Bourez (PYF) 4.07 Quarterfinals: QF 1: Joel Parkinson (AUS) 12.00 def. Jamie O’Brien (HAW) 9.43 QF 2: Kelly Slater (USA) 17.53 def. John John Florence (HAW) 16.70 QF 3: Michel Bourez (PYF) 7.70 def. Evan Valiere (HAW) 3.66 QF 4: Kieren Perrow (AUS) 17.23 def. Gabriel Medina (BRA) 9.26

http://vanstriplecrownofsurfing.com/billabongpipemasters2011/videos

לצפיה בקטעי וידאו מהתחרות .