גלשן בהתאמה אישית

Alternate Text

ריף דינור בוידיאו חדש – Style Never Fades

ריף דינור (17, הרצליה) נמצא כבר כמה שנים בסצנת הגלישה הקטנה בישראל, מפרק את החוף הביתי בזבולון, משתתף בתחרויות בארץ, נוסע לחו"ל ועושה את כל מה ש"גרומט" צעיר אמור לעשות וזה לגלוש כמה שיותר. כשהיה בן 14, ריף השתתף בסרט קצר בשם "הגל הנכון" שערוץ 1 הפיק לפסטיבל סרטים בינ"ל, בו גילם את עצמו, רק עם תוספות והגזמות מתבקשות מצד תסריט הסרט…
בזמן צילומי הסרט הוא עוד היה "אפרוח" קטן ורזה. כיום, לאחר אימוניו לשירות הצבאי, אפשר לראות שהוא תפס קצת "נפח", עדיין לא ארנולד שוונצנגר, אבל כבר בנוי טוב לגלישה כוחנית ומלאה יותר. מלבד ביבשה, את ההתבגרות של ריף ניתן לראות גם דרך הגלישה שלו. סטייל תמיד היה לו, אבל זה עניין של טעם. הוא לא "מקפיץ" ביצועים וטריקים על ימין ועל שמאל. הוא מאלו שאוהבים לגלוש עם תנועות ארוכות, מלאות.
נחמד לראות שיש גולשים צעירים שמבינים שזו הדרך הנכונה לגלוש. קודם כל תלמד לגלוש בתוך הגל , אח"כ תנסה לעוף לאייר רוורסים. ריף מבין את זה. הוא לא ממהר. יש לו את כל החיים לנחות בביצועים. כמו שזה נראה, זה רק עניין של זמן עד שהחרבות של ריף יתחילו "לעוף" בביצועים…. תשאלו את ואקנין… מי יודע, אולי כמה טיולים לאינדו או לפורטו יהפכו אותו לצ'רג'ר? בינתיים הוא מסתפק בשחיטות במלדיבים אבל אם ירצה לקחת צעד קדימה, הוא יהיה חייב להגיע לגלים יותר כבדים ולשלם ת'מחיר.
הקליפ החדש שלו צולם רובו במלדיבים עם נגיעות מהארץ ומפורטוגל. Style Never Fades…

Reef Denur – Style Never Fades… from BoardShop Israel on Vimeo.