ב1965 רוח השינוי והרצון לפתח את תחום הגלישה במים קרים , שבאותם שנים היה עדיין בחיתוליו דחף את אוניל לייצור הראשון של נעלי גלישה . הרעב התמידי לשינוי וקדמה הוא הנו הדחף העיקרי של החברה עד היום . השילוב המנצח של גולשי רוח גולשי גלים וצוללנים חופשיים דוחף את החברה ואת מוצריה לחקירת מקומות קרים .
בשנים האלו התחיל ג'ק אוניל לשווק את המותג שלו בדרכים שלא נעשו באותם ימים .עם רצון אז לשליטה בשוק המקומי , לקח ג'ק את היבשה , ים והאוויר לשים קידום החברה . בתוך שיטות הקידום של ג'ק היה ניתן לראות את הרצון האז שלו לחקירה של הלא נודע .
הצעד הגדול הבא של חברת אוניל הגיע בשנת 1971, כאשר פאט אוניל – אחד משש ילדיו של ג'ק אוניל , ממציא את הליש אותו הליש שאנו משתמשים עד היום .השמועות על ההמצאה רצו מהר בקליפורניה ומשם לעולם . ההמצאה החדשה שאפשרה לגולשים לסכן יותר בכל גל בלי הצורך של לשחות לחוף בכל פעם שנפלו בניסיון לבצע תרגיל חדש . גולשים בכל העולם החלו ליהנות מעוד אחת מן ההמצאות של משפחת אוניל .